Home  |  Contact  |  Zoeken  

Arjen Lans Gekronkel: Najaar 2003 Deel 2 Arjen Lans 
07-09-2010  Achter me klapt de deur van de kajuit in de wind. Ikzelf heb geen idee hoe ik in de kuip op het achterdek ben gekomen. Pikkedonker, de wind die via mijn wollen trui mijn huid afkoelt...
Dé Karperwereld Dé Karperwereld 74: Onderwaterobservaties  Dé Karperwereld 
02-09-2010  Karpervissers nemen de werking van rigs en methodes vaak als vanzelfsprekend aan. Voor Martin Post werkt dit anders, zien is voor hem geloven. Zijn observaties met snorkel, kijkemmer en camera, leverden spectaculaire conclusies op. ...
Rik van Heugten De Zuidwillemsvaart – Deel 2 Rik van Heugten 
03-09-2010  De slip tikt rustig door, het is midden in de nacht…. Ik volg de weerspiegeling van de lijn die opgelicht word door de lantaarns aan de overkant. De lijn snijdt rustig door het stromende water en gaat steeds verder weg...
BB SpecimenRods Showmodellen uitverkoop BB SpecimenRods BB SpecimenRods 
31-08-2010  Vanaf 1 september gaan bij BB SpecimenRods de showmodellen in de uitverkoop. Een flink aantal modellen zullen met maximaal 40% korting(!) worden uitverkocht. Dit geldt ook voor de Elite ( H.A.T. ) modellen, dit zijn de exclusieve series met zeer hoogwaardige onderdelen van eigen makelij. Ook zullen ...
Arjen Lans Gekronkel: Najaar 2003 deel 1 Arjen Lans 
01-09-2010  Het is begin september 2003. Nederland geniet van één van de warmste zomers ooit. Wekenlang zonneschijn, wekenlang temperaturen van boven de 28 graden. En zo ook vandaag, op deze nazomerse middag...
CarpEvenTT CarpEvenTT 2010 TT Hal Assen CarpEvenTT 
25-08-2010  CarpEvenTT is een jaarlijks terugkerend evenement en heeft na een 1e succesvolle editie in 2009 heel wat tongen losgemaakt binnen de karperwereld. Op 27 en 28 november 2010 zal de TT Hall wederom het decor zijn voor de karperliefhebbers. ...
Jacco Noordermeer en Jim Versluis Nieuwe video's: Bootvissen op een Franse rivier Jacco Noordermeer en Jim Versluis 
23-08-2010  Geniet mee van een bootvis avontuur van Jacco en Jim op een Franse rivier dit voorjaar...
TTB Baits Najaars aanbieding - Strawberry & Fish TTB Baits 
24-08-2010  Nu het najaar al weer voor de deur staat en de meeste mensen weer terug van vakantie zijn heeft TTBBAITS een mooie aanbieding gemaakt. Een aanbieding die goed van pas kan komen voor de vissers die nog naar Frankrijk gaan of juist thuis blijven om nog een flinke voercampagne te starten op hun thuiswa...

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: stevensweert
BerichtGeplaatst: 12-06-2007 17:40 

visvijver stevensweert dus, die in het natuurgebied ligt.

is er iemend die me meer informatie kan geven over het vissen en de mogelijkheden aldaar? het liefst via PB zodat er niet gescholden kan worden over het zomaar verspreiden van informatie over een water.
ik heb een kaart met aangegeven welk water ik bedoel voor diegene die iets weten.

ALVAST BEDANKT

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: 13-06-2007 21:55 

helemaal niemand die hier iets van weet of kent niemand dat water?

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ]