Helpcentrum

< Terug naar overzicht

Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer?

Wil je je rekeningnummer aanpassen dan kan dat gemakkelijk door in een webbrowser in te loggen op de KWO Community. In je account klik je vervolgens op “Membership” en daar vind je de button “Membership betaling”.

Klik op deze “Membership betaling” button en de beveiligde omgeving van onze betaalprovider Chargebee wordt geopend. Hier kies je voor “Betaalmethode” en dan kun je vervolgens je nieuwe rekening koppelen. Bij het kiezen van een aantal betaalmethode wordt gevraagd om een verificatiebetaling van €1,- te doen. Deze wordt binnen 5 werkdagen weer naar je terug geboekt.

Let op: het is mogelijk meerdere betaalmethoden aan je account te koppelen. Kies zelf welke (primaire) methode/rekeningnummer je wilt gebruiken voor jouw Membership incasso.

Kom je er niet uit? Stuur dan een mailtje naar Member@kwo.nl. We helpen je graag.

1