Membership info

KWO Member worden

Klik hier om de meeste gestelde vragen over het KWO Community Membership te lezen.

Je kunt nu KWO Member worden. Krijg toegang tot exclusieve artikelen en video’s en profiteer met je KWO membership van diverse voordelen.

Check hier alle voordelen en word direct KWO Member.

KWO Membership omzetten naar een jaarmembership?

Neem contact op met memberships@karperwereld.nl dat je graag je membership van maandelijks naar jaarlijks wil wijzigen. Houd rekening met een termijn van 14 werkdagen voor het opzeggen van het maandelijkse membership.

Het wijzigen van je membership kan ook telefonisch door contact op te nemen via 0031 – (0)20 – 261 01 44.

Je rekeningnummer voor de automatisch incasso wijzigen?

Neem contact op met memberships@karperwereld.nl dat je graag je bankrekeningnummer wil wijzigen. Doe dit minstens 14 werkdagen  voor afschrijven van de nieuwe periode.

Het rekeningnummer kan niet telefonisch worden gewijzigd.


Membership opzeggen?

Je kan je Membership opzeggen door een email te sturen naar memberships@karperwereld.nl. Vermeld in de opzegging je emailadres waarmee je staat geregistreerd.

Het membership kan niet telefonisch worden opgezegd.

Voor het opzeggen van het membership hanteren wij een opzegtermijn van 14 werkdagen.

Wil je gebruik maken van de niet goed = geld terug mogelijkheid door op te zeggen binnen 14 dagen. Vermeld dit duidelijk in je opzeggingsmail. Als dit niet wordt vermeld storten wij geen geld terug. Van deze mogelijkheid kan alleen gebruikt worden gemaakt door nieuwe members die zich voor het eerst hebben geregistreerd.

Meer vragen of opmerkingen, mail naar memberships@karperwereld.nl.

Indien je tijdelijk geen toegang hebt tot je KWO Community account vanwege een mislukte incasso zal de tijd dat de blokkering heeft geduurd tot het moment van succesvol betalen niet worden gecompenseerd.